
Havarijní pojištění pro SsangYong
Zákon uděluje všem vlastníkům motorových vozidel mít platné pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem motorového vozidla. Mezi lidmi je toto pojištění známé spíše pod názvem povinné ručení. Z povinného ručení jsou kryté škody, které vlastník vozidla způsobí jeho provozem dalším osobám na jejich zdraví a majetku. V případě neplatného nebo neexistujícího povinného ručení je vlastník vyzván k uhrazení sankčního příspěvku. Nezapomeňte mít proto uzavřené povinné ručení. Výhodnou nabídku najdete na stránkách www.ePojistka.cz.
Na počátku 19. století byla založena firma Peugeot, která se zprvu zabývala výrobou ocelových trubek a od 50. let přešla na výrobu jízdních kol. Již v této době se ve znaku této společnosti objevuje lev. Přišel přelom století a s ním i bum ve výrobě automobilů. Společnost Peugeot se rozhodla zapojit a tak se v této době zařadila mezi první automobilové společnosti.
Prvním “modelem” byla parní tříkolka vyrobená v roce 1889. Jelikož její princip spočíval v parním pohonu, nelze mluvit o skutečném automobilu. Parní pohon však byl velmi objemný a těžký a další model proto již měl nainstalovaný benzínový spalovací motor, který vyráběla společnost Gottlieba Daimlera.
Peugeot se může pochlubit několika primáty. V roce 1892 jako první začal používat celogumové pneumatiky a motor umístil do přední části. Kromě automobilů Peugeot vyráběl také motocykly. První světová válka výrobu automobilů na několik let zcela přerušila a v továrnách společnosti se vyráběli pouze armádní produkty, jako byli tanky, armádní vozy, zbraně a nábojnice.
Po skončení války se Peugeot vrátil k výrobě automobilů a to konkrétně dostupných vozů pro širokou veřejnost. K přerušení výroby dochází opět za druhé světové války, na jejímž konci byla továrna dokonce bombardována a zničena. Během 50. letech byl Peugeot opět na vzestupu a zahájil expanzi do Spojených států amerických.
Od roku 1966 Peugeot intenzivně spolupracoval s francouzskou automobilkou Renaultem a Volvo Cars. V polovině 70. let se součástí společnosti stala automobilka Citron, čímž byl položen základ koncernu Peugeot Société Anonyma (PSA), do kterého byl o pár let později přijat také Chrysler-Simca.