
Havarijní pojištění pro SsangYong
Neplatit si povinné ručení a používat vozidlo k provozu na silnici se nevyplatí. Pokuty správních orgánů a sankční příspěvky do garančního fondu České kanceláře pojistitelů (ČKP) v případě dopadení neplatiče mnohonásobně převyšují náklady na zaplacení povinného ručení.
Neplatit si povinné ručení a používat vozidlo k provozu na silnici se nevyplatí. Pokuty správních orgánů a sankční příspěvky do garančního fondu České kanceláře pojistitelů (ČKP) v případě dopadení neplatiče mnohonásobně převyšují náklady na zaplacení povinného ručení.
Vysoké pokuty a sankční příspěvky pomohly snížit počet neplatičů povinného ručení.
Od ledna 2009, kdy vstoupily v platnost přísnější postihy, došlo k poklesu počtu nepojištěných škod.
ČKP začala v poslední době přísněji postihovat a dohledávat neplatiče. Údaje o nich získává od pojišťoven a z Centrálního registru vozidel. Nepojištění řidiči se účastní na plnění garančního fondu ČKP, který slouží k hrazení škod poškozeným majitelům vozidel.