
Havarijní pojištění pro SsangYong
V České republice jezdí největší počet vozidel značky Škoda. Tato česká automobilka je mezi Čechy skutečně oblíbená. Abyste se svou “škodovkou” mohli vyrazit na silnice a dálnice, musíte mít uzavřené povinné ručení neboli pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem motorového vozidla. Toto pojištění v současné době poskytuje celkem třináct českých pojišťoven. Jejich nabídku si již několik let můžete porovnat online na stránkách www.ePojistka.cz, které jsou na pojištění vozidel vyhlášeným specialistou.
I Česká republika se může pochlubit významnou automobilkou, jejíž historie je stejně zajímavá a dlouhá. Základy automobilky Škody byly položený již na konci 19. století. Dva přátelé Václav Klement a Václav Laurin se v roce 1895 rozhodli založit společnosti na výrobu jízdních kol. Jejich zájem se však brzy přesunul k novém fenoménu, kterým byla výroba motocyklů a později i automobilů. Již v roce 1905 společně uvedli na trh první automobil značky Laurin & Klement, kterým byl model Voiturette. Šlo o velmi úspěšný vůz, který společnost rychle dostal na špici.
Po první světové válce nastaly ve společnosti rozsáhlé změny a společnost své aktivity rozšířila také o výroby nákladních automobilů a leteckých motorů. Slibný rozvoj přerušil požár továrny, který společnosti způsobil velké finanční problémy. Proto si Klement s Laurinem našli silného partnera v podobě české strojírenského podniku Škoda. Ke spojení dochází v roce 1925. Díky společné spolupráci se jim podařilo krizi nejen překonat, ale ještě dosáhnout velkých úspěchů, které přerušila až druhá světová válka a německá okupace. V této době byla Škoda nucená vyrábět vojenskou techniku.
Ihned po skočení války se Škoda vrací k výrobě automobilů. Následují roky pod státním vedením. Ke změně dochází až po revoluci v roce 1991, kdy se Škoda stala součástí světového koncernu Volkswagen. Vývoj a výroba automobilů se výrazně rozšířila a dokonce byla zahájená úspěšná expanze do zahraničí.
V České republice jezdí největší počet vozidel značky Škoda. Tato česká automobilka je mezi Čechy skutečně oblíbená. Abyste se svou “škodovkou” mohli vyrazit na silnice a dálnice, musíte mít uzavřené povinné ručení neboli pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem motorového vozidla. Toto pojištění v současné době poskytuje celkem třináct českých pojišťoven. Jejich nabídku si již několik let můžete porovnat online na stránkách www.ePojistka.cz, které jsou na pojištění vozidel vyhlášeným specialistou.
I Česká republika se může pochlubit významnou automobilkou, jejíž historie je stejně zajímavá a dlouhá. Základy automobilky Škody byly položený již na konci 19. století. Dva přátelé Václav Klement a Václav Laurin se v roce 1895 rozhodli založit společnosti na výrobu jízdních kol. Jejich zájem se však brzy přesunul k novém fenoménu, kterým byla výroba motocyklů a později i automobilů. Již v roce 1905 společně uvedli na trh první automobil značky Laurin & Klement, kterým byl model Voiturette. Šlo o velmi úspěšný vůz, který společnost rychle dostal na špici.
Po první světové válce nastaly ve společnosti rozsáhlé změny a společnost své aktivity rozšířila také o výroby nákladních automobilů a leteckých motorů. Slibný rozvoj přerušil požár továrny, který společnosti způsobil velké finanční problémy. Proto si Klement s Laurinem našli silného partnera v podobě české strojírenského podniku Škoda. Ke spojení dochází v roce 1925. Díky společné spolupráci se jim podařilo krizi nejen překonat, ale ještě dosáhnout velkých úspěchů, které přerušila až druhá světová válka a německá okupace. V této době byla Škoda nucená vyrábět vojenskou techniku.
Ihned po skočení války se Škoda vrací k výrobě automobilů. Následují roky pod státním vedením. Ke změně dochází až po revoluci v roce 1991, kdy se Škoda stala součástí světového koncernu Volkswagen. Vývoj a výroba automobilů se výrazně rozšířila a dokonce byla zahájená úspěšná expanze do zahraničí.